درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان me and you و آدرس meandyou.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 9563
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




Get a Glitter Calendar Click Here

<-PollName->

<-PollItems->

me and you
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : kimia       

 

 

حرکت عجیب خلعتبری

محمد رضا خلعتبری بعد از اینکه ذوب آهن گل دوم را به ثمر رساند دست به حرکت عجیبی زد و بر روی کمر محمد حسینی پیاده روی کرد. این شادی در لیگ گذشته قهرمانان نیز از این بازیکن دیده شده بود.

 ثمر رساند دست به حرکت عجیبی زد و بر روی کمر محمد حسینی پیاده روی کرد. این شادی در لیگ گذشته قهرمانان نیز از این بازیکن دیده شده بود.

 

 

 



سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : kimia       

 

آخرین سرباز جنگ جهانی اول درگذشت

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از لس آنجلس تایمز، فرانک بوکلز آخرین سرباز در قید حیاتی که در جنگ جهانی اول حضور داشت دیروز در سن 110 سالگی درگذشت.

وی که آن زمان راننده آمبولانس بود «آخرین مرد» از نیروهای پیاده ارتش امریکا موسوم به « The Doughboys» است. دختر این مرد گفت که وی طبق آرزوی خودش در گورستان آرلینگتون و در کنار «جان پرشینگ» ژنرال معروف امریکایی در «جنگ بزرگ» به خاک سپرده خواهد شد.

بوکلز یکی از 4 میلیون سرباز امریکایی در جنگ جهانی اول معروف به «جنگ بزرگ» بود که در جبهه فرانسه خدمت کرد، وی همچنین در جریان جنگ جهانی دوم نیز در جبهه ژاپن جنگیده بود. (امریکاییها در جریان جنگهای اول و دوم جهانی نقش تعیین کننده ای در نجات اروپا از چنگ آلمان
داشتند).



سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : kimia       



سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:22 ::  نويسنده : kimia       

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

   
 
   
Create your flash banner free online Flash banner maker onlineGenerate your flash banner free online Generate your flash banner free online